torsdag, november 06, 2008

What's wrong with you and me?

820.

Hemma nu. Så otroligt skönt att få vara hemma tidigt för nångång.
Hade bara två lektioner idag; biologi och engelska. Engelskan var fan kul.
Citerar från förra lektionen:
Jag: Vart fan är mitt ass?
Frida: Det hänger där nere.

HAHA x) fyfan vad kul det var. Dör bara jag tänker på det.
Med ass menade jag egentligen ett fotavtryck som jag tejpat fast på röven ;P
Och det gjorde Frida också. (Eller gjorde hon?) haha ;)

Idag hände en otroligt romantisk händelse:
Stod utanför Naturkorridoren och tittade ner på våningen nedanför, där Albino traskade omkring. Plötsligt tittade han upp och våra ögon möttes för en fjärdedels sekund. Och under den tiden såg jag små rosa fåglar flyga kvittrandes omkring, kände lukten av blommor och hörde ljuv musik spelas i mina öron.
Eller nåt. Haha. Jag låter som en tolvåring fyfan.

Inga kommentarer: