fredag, november 14, 2008

Pigg och glad, kexchoklad!

777.

Imorse vaknade jag vid tio, har typ sovit 10 timmar inatt. Kändes behövligt. Sedan åt jag frukost ,(4 jävla mackor, vet inte vart aptiten kom ifrån ?) fixade mitt som anligt hemska utseende och sedan drog jag iväg på min tantcykel Blåa Faran, mot gymnasiet. Det var kallt som apa ute, hade ingen mössa så mina öron blev röda och granna. När jag kom in på Älvåkra började lysa rött på väggarna; så intentsivt röda var dom!
Aja, ringde Emma och hon kom och mötte mig i foajén på gymnasiet och visade vägen till deras klassrum. Där var en massa pyssel, helt perfekt för mig som är rätt så nördig :) Sedan lekte vid med lera, och det var nog roligast av allt, haha ^^
Äh, orkar inte dra allt i detalj, men vi gick och åt på grillen också, hundra år sen sist :)

Träffade LillSara också, kärt återseende! Man har inte samma relation med lärarna på gymnasiet som man hade på högstadiet, och det saknar jag lite.

Pussiluss

Inga kommentarer: