onsdag, november 12, 2008

Scilent war

Nu är historian klar! Tog bara 17minuter, or less. Visserligen var jag väl inte så noga, men det är en värdslig sak. Tehehe..

Föresten, imorse hittade jag två smaskiga chokladkakor i skåpet ovanför telefonen. Åt upp de två sista rutorna i en nougatkaka med nötter i. Smarrigt! Tänkte vara taktisk nu och äta en bit av den andra chokladen när mamma är och pluggar på v.malm, men upptäckte presajsly att hon hunnit gömma den.. Garanterat, mina kära kära läsare, har hon upptäckt att jag hittat dem, och därför gömt undan dem på ett even better ställe. Det är så vi funkar, min mor och jag. Ingen säger något, det är ett tyst krig som pågår mellan oss, om chokladkakan.. och ja, just nu har mor min övertaget. Men inte länge till.. mohaha. Ska och leta nu, hör av mig då jag hittat den!

2 kommentarer:

Elena sa...

Åh, själv ska man just börja på historian. Dum som jag är så glömde jag mitt påbörjade work i skolan :/

Urban sa...

Hahaha xD

Choklad är gott!