söndag, november 23, 2008

I'm going down, down. Deep down.

Fan va ja lökar. Bara så alla vet.

Nu ska jag gå och sova.
Förhoppningsvis blir det en bra dag imorgon.
Men jag ska inte tro något,
för det blir alltid tvärtom. Karma eller något.

Såg på Ensam mamma söker, och alla blev kära och lyckliga.
Varför får inte jag vara kär och lycklig ?
Jag vill vara kär och lycklig med albino. Men det är lite svårt,
för jag är ganska ful, och jag vet inte ens vad han heter.
OCH det mina kära vänner, är höjden av desperathet. (?)
Ojojoj. Amanda, du är en farkost påväg neråt.

* albino är inte albino. Just to make that clear

3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHA ring mej när du kommer hem :P

Urban sa...

Lökar?

Angelica sa...

"albino är inte albino. Just to make that clear"

Du är inte lite gullig du!