tisdag, november 18, 2008

Vart tog alla kommentarerna vägen?

Jag kör en Blondinbella och säger att jag måste dra ner på bloggandet. Inte för att jag får panikångestattacker av bloggen, eller för att jag blir så förskräckligt stressad när jag inte bloggar, utan helt enkelt för att jag uppdaterar så jävla mycket meningslöst skit hela tiden att ingen orkar läsa eller bry sig längre.

Eller, jag tror då det är så iallafall, för alla kommentarer har då sakta men säkert börjat tyna bort. Inte nu för att jag kan påstå att jag är så jävla stjärnklar på att kommentera andras bloggar själv, men om jag förbättrar mig, kan väl ni återgå till gammla vanor igen? Snäääälllaaaa .
Det är så kul att veta om någon läser, jag blir alltid så glad. Visserligen vet jag att det inte är för kommentarernas skull jag bloggar, och inte heller att man ska be om kommentarer, men what the fuck, jag skiter i alla normer och regler just nu.

Fick tillbaka referatarbetet vi gjorde på svenskan, det blev ett G. Amanda hade visst glömt att ta med personen jag refererade; snubben som skrivit artikeln. Ooooops! Inte uppmärksamt Amanda. Men det blev iallafall inte IG så jag slutar tidigt nästa tisdag! Tjohej.

Nu ska jag äta middag. Smaskismaski.
pöss

2 kommentarer:

Urban sa...

Jag läser ^^
Men jag kanske har blivit latare med att kommentera, fast jag läser i princip varje gång jag är inne på datorn.

Anonym sa...

Men amanda både jag OCH sara läser din blogg :P btw den äger!!! pösspöss