söndag, november 23, 2008

That's what friends are for

Aaaah. Panik.
Jag är inte bra på att ge råd. Jag tycker det är hur jävla otroligt bra som helst att vänner vänder sig till mig att prata ut om saker och ting (det är bästa sättet att må bättre på, ventilera och prata om sina känslor med någon) men jag vet inte om jag är ett bra stöd eller om jag ger bra råd.

"Keep smiling, keep shining,
you know that you can always count on me,
for sure, that's what friends are for"
Lillavän, du kommer klara det!
Finns alltid här om det behövs :) <3
Tveka inte att höra av dig,
inga problem är för stora
och inga problem är för små.
Älskipälski, naughty girl! (haha)

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAH ååååå älskar dej amanda <3 jag tvekar aldrig på att ringa till dej, du äger på att få mej att känne mig glaad

ifa love youuu <3