tisdag, november 18, 2008

To young to be drinking wine

Hoho, gissa vart jag är? På skolan såklart, precis som jag är på alla mina tre sovmorgnar (Måndag tisdag onsdag) och fördriver tiden tills min första lektion börjar 10.10 Det här med busstrafiken mellan Älvsbyn och Boden är något jag personligen skulle villja tala med lille Fredde Reinfeldt om. Är säker på att han är ödmjuk och hjälper mig med mitt problem. Or does he.. ?

Det här med franskan bådar gott för min del, läraren är borta idag också. Hoppashoppashoppas. Inte för att jag vill att hon personligen ska vara sjuk, men att vara ledig en hel dag sådär verkar väl inte helt fel? Eller, nån som säger emot?
Hittade en liten knapp uppe i menyn som ser ut som ett citattecken och heter "blockcitat" ska kolla upp det där lite närmare sen.

Föresten, någon som såg CSI på måndag kväll ? Warrick den jäveln dog ! Helvete också. Enligt en tidning hade skådespelarens kontrakt löpt ut, men iallafall. Varför ska han dö för.

1 kommentar:

Urban sa...

Haha, vad praktiskt av dem att döda dem när kontraktet går ut. Fast lite billigt.