fredag, november 28, 2008

Film kan berätta hela historien

Sitter och ser på Scrubs. Är halvdöd. Spenderade år och år på konsum då jag kommit hem från skolan. (Had to, annars skulle jag måsta GÅ hem i all jävla snö) Mamma och pappa skulle storhandla och jag var så trött att jag knappt kunde stå på benen. OLIDLIGT ! Inte ens bjud-smaks grejjer de hade fick mig pigg igen.
Och inte ens halva kycklingrullen jag åt till middag har fått mig pigg.
Omg, I'm exhausted. Totally.

Ska kämpa med att hålla mig vaken till klockan nio för då är de pirates of the caribbean med snygg Johnny Depp. Och JAAAA jag har sett filmen många gånger förut, men alltså, Capten Jack Sparrow, m-m-m!
Och med tanke på ögongodis kollade jag i skolkatalogen idag. Albino has a name, hehe. Men nu ska jag fan skärpa mig. Blir snart en stalker.

Inte social alls ikväll. dödödöd.

2 kommentarer:

Elena sa...

Haha efter "Albino has a name" trodde jag du skrev att du skulle släppa dig XD

Urban sa...

Stalka vid skolkatalogen är skoj :]
Förresten får du gärna skicka ner lite snö hit!