söndag, november 16, 2008

To you I was a flame,

Gah, varfor funkar inte de tre sista bokstavarna? Tycker att jag gjort precis so som man ska gora, men det funkar endo inte. Putt.
Nu funkar det! Ett enkelt litet knapptryck bara. Vad simpelt.

Jag har, som vanligt, ingen lektion den här tiden på morgonen. Brukar sitta ensam, men today är faktist Elena här, ty hon har ingen franska. Hoppas min franska på torsdag eftermiddag också är inställd, - isåfall är jag ledig hela dagen.. mehehe. Med tanke på franska fick jag MVG på senaste franskaprovet, vilket gjorde mig mucho mucho förvånad, - och lycklig, förståss. En liten förbättring sen första provet då jag bara förtjänade ett G. Aja, får suga på den karamellen hela dan idag, och passa på att njuta så mycket jag kan, för imorgon får vi tillbaka kemiprovet och det har jag garanterat inte klarat. Fjusk.

Såfort fiket öppnat ska jag och köpa frukost. De blir nog en baguette alá kyckling och curry.

Inga kommentarer: