söndag, november 23, 2008

Och ja, jag älskar snö!

Börjar inte förens om en timme. Bör nog ta och läsa klart svenskan strax. Aah.
Ooh, har bara 2 lektioner idag; svenska och matte. Tjaha. Sen ska jag hem, slå en pling till EÅ och så ska vi ut och leka i snön. Höhö. Det har snöat enoormt inatt så att ta sig till busstation idag var FAN inte kul:
Var tvungen ta cpcykeln idag eftersom den andra står hos mormor. Hade tjugtusen jävligt tunga böcker i väskan så balansen var inte på topp, nej. Hade dock tur så cykelstigen hade hunnit bli plogad. Vinglade fram längst vägen och lyckades på nåt vis komma utanför min tyngdpunkt, cykel sladdade och jag FÖLL. Röt högt "FITTA" och upptäckte sedan en äldre gubbe komma gåendes med sin lilla svarta pudel. Fanfanfan.När jag kommit fram till kvarteret ovanför visade det sig att de inte plogat där ännu, så jag fick pulsa fram med cykeln som gång på gång gled åt motsatt håll. Fanfanfan. Nästa cykelstig hade inte heller plogats, så jag fick cykla längst "storvägen" fram till busstationen. Längst raksträckan mötte jag en bil och vinglade riskfyllt ut mot dennes sida av vägen. Fanfanfan. Resten av resan är väl inte värd att nämnas, vinglade runt på vägen ändå fram till jag nådde busstationen.

Helvete.

1 kommentar:

Urban sa...

Det har snöat här och snön har inte smält! Jag är glad :D