fredag, november 21, 2008

I get high on you baby

799.

Har precis pratat med EmmaSlemma i telefon. Jag var liiite överenergisk pga allt socker jag nyligen fått i mig; nötter choklad och popcorn. Kan nog inte rada upp alla de olika ämnen jag lyckades komma in på. Hehe.Tur att jag har Emma då, som på något lustigt sätt och av någon underlig anledning lyckas orka med mig hela samtalet igenom. 5 stjärnor till henne! Som sagt, Öppet hus imorgon. Spännande. Blir säkert jätte kul att vara i litteratur-rummet. (Hrm) Dock är det de enda jag är intresserad av, så det blir bättre än att vara i tex science-rummet. Dock spenderar jag nog hellre mina lördagar någon annanstans än på skolan.
Och albino har klippt sig! Morr! Det är så enerverande och frustrerande. Han förstör bara för sig själv. Men rätt så söt ändå.

Inga kommentarer: