torsdag, november 27, 2008

Kosmetiska konturer utan färger ,

Äntligen har stenarna från mina axlar lyfts och livet börjar kännas bra igen. Hela hösten har varit så traumatisk och känslofylld att det helt tagit krafterna ur mig. But guess what ?! Jag är påväg back on track och känner mig glad och avslappnad igen. Jag har lärt mig att inte priorotera mina studier för mycket, lärt mig hantera min stress och insett att man pallar inte med att vara bäst i allt, alltid. Jag har sänkt kraven på mig själv och strävar nu efter att vara nöjd över mig själv, vad jag gör och mitt liv i övrigt. Jag ska ta itu med saker igen, göra något åt mitt nu så enformiga liv.
Ja, det ska jag!

Och nej, det kanske inte alls intresserar er men att skriva av sig kan göra så jävla mycket. Att sätta ord på känslorna, typ.

1 kommentar:

Urban sa...

Jag är intresserad, och det är skönt att höra!