torsdag, november 27, 2008

Bajsavundsjuk

Just nu kämpar jag mot att bli sjuk. Fryser som fan och har huvudvärk, känner mig allmänt tärd och längtar efter Emma. Men Emma kommer snart, vi ska äta kladdkaka och bli fina feta flickor.
Inte illa.
Det har varit en bra dag idag; hade matte där vi ääntligen fick dedär invecklade miniräknarna, sedan fysik där vi bara testade strålning och läste lite. Sedan hade jag hål i 2.5 timma, dock var det ändå det bästa på hela dagen. Hahaha. Elin, Nina Carro och jajg spenderade timmarna i datasalen där vi googlade på schnugga pojkar! Dock har vi kanske inte riiiktigt samma smak:
Elin och Nina dreglade över Kim Källström, Gavin DeGraw och Ronaldo, medans jag och Carro föredrog Johnny Depp.
Och Elin den jäkeln har träffat Lars Eriksson och jag är bajsavundsjuk!

Inga kommentarer: