lördag, november 22, 2008

Land of make belive

Min inspiration till att F-O-T-O-G-R-A-F-E-R-A har sakta men säkert börja komma tillbaka. Har tillochmed börjat pyssla i photoshop, och är nu mycket bestämd över att jag S-K-A lära mig det. Ta en titt på www.jagsnurrar.bilddagboken.se för att se de nyare bilderna. (22 november och framåt) Lämna gärna en kommentar. Både ris och ros (majs och bajs) är välkommet.

Snart ska jag börja med biologin. Fyfaaan vad tråkigt. Gener intresserar mig inte alls, if I should be honest. Men jag borde läsa på lite extra, för snart har vi biologiprov igen och jag vill inte ha ett jävla G igen. Jag avskyr G'n. Dessutom vill jag bevisa för biologiläraren att jag inte är en amatör utan att jag är ambitiös och vill lära mig. (Men är jag det, vill jag det?)
I hatehatehate naturämnena.


Stars in your eyes, little one
Where do you go to dream ?
To a place, we all know
The land of make believe.

1 kommentar:

Urban sa...

Bästa sättet att lära sig Photoshop är att experimentera och leka ^^ Och den bilden är väldigt snygg!