onsdag, november 12, 2008

bring back your tears.

Sitter med en varm kopp THÉ bredvid mig.
Kallt som arsel ute, var dessutom tvungen GÅ från busstation till järnvägsstation där jag hade cykeln, och sen cykla UTAN VANTAR på nysnö hela vägen hem. Fifan. Men jag fick iallafall sluta JÄTTETIDIGT, eftersom jag redan gjort klart det som vi skulle göra idag på franskan. Fyfan vad EFFEKTIVT säger jag bara. Well done Amanda!

Dessutom såg jag en ambulans svänga in på mormor och morfars gata påväg hem. När jag sedan väl var hemma, var varken mamsen eller pappsen hemma. Detta gav mig kalla kårar.
Men det visade sig att mamma och pappa bara var och tvättade bilen, så ambulansen var inte mormors. Puh, säger jag bara! :)


förlåt för att jag är så tråkig. Men jag är roligare än såhär, lovar! Känner bara inte för att skratta så mycket längre. Det är liksom inte, kul inuti.

Inga kommentarer: