onsdag, november 05, 2008

Halvbra dag va

Bilogiprovet idag gick käpprätt åt helvete.
Att provet dessutom var lätt gjorde inte det hela mycket bättre. Självklart hade jag lyckats fokusera på alla onödiga småsaker, och inte koncentrerat mig på den hela stora bilden. Sammanhanget.
JÄVLA SKIT.

Men klippningen blev bra och alla mina lockar är tillbaka! HURRA! HURRA! HURRA!
Kan inte uttrycka med ord hur lycklig jag är. Synd dock att jag inte har en sån "tratt" till hårfönen som frissan har, lockarna blir ännu schnuggare med en sån. Ytterligare en sak på önskelistan då.

Well, har kanske en köpare på cykeln också. Tanten ville ha den för 1000kronor! Snåljåp! När jag fick den köpte mor och far den för drygt 5000spänn. Tjena tanten. När hon ringer upp sen ikväll ska jag minsann säga att jag vill ha åtminstone 1200kr för den, och då ska jag INTE fixa ploppar till styret och en ny ringklocka.
Måste bara samla mod först..

Vad mer? Sitter och kämpar på med psykologin som ska lämnas in imorgon. Har inte börjat med "what can effect our personality development blablabla"-frågan än. Suck. Ska dessutom hinna det OCH fara till mormor för att ta ut Smilla på en promenad före klockan nio, för då är det greys! <3<3<3

Imorgon ska jag ha min hög-i-midjan-kjol som jag har tänkt ha på mig jätte länge nu. Har liksom aldrig blivit av också känner jag mig hela tiden så skabb. Men nu är håret klippt så jag känner mig lite mer fresch och lite mindre som en uteliggare. En hår inpackning och en ny foundation skulle nog göra susen också. Men då säger plånboken (och snåltarmen) stopp.
Men får jag cykeln såld kan jga nog unna mig en foundation iallafall.. har hittat en mucho najs en som inte alls var så fasligt tur; 110kr!

Nu ska jag forts'tta med psykologin. Långt inlägg ikväll.
PUSS I LJUMSKEN

1 kommentar:

Urban sa...

Visst känner man sig så SNYGG när man precis klippt sig? :D