tisdag, november 11, 2008

Här sitter jag!

Sovmorgon till 10.10 och här sitter jag i IBkorridorens datasal. Fyfan, jag älskar att spendera mina sovmornar här! Jävlat älskar. Min mage kurrar också efter något ätbart, och mitt gröna blanka äpple ligger här till vänster om mig.. Frestande, men ack nej. Var gång jag tänker på hur jävla surt det är mår jag bara illa. Det går inte att äta sådant på morgonen.

Imorse fick jag ta adjö av Smilla, Maggan kanske hinner hämta henne undertiden jag fortfarande är på skolan, alternativt bussen påväg hem. Jävlar vad hemskt det var! Hon är visserligen bara en hund, men efter dessa två veckor kvalificerar hon sig nu som min hund. Tycker jag. Heh..
Smärtsamt var det iallafall.

Nu ska jag göra franska; välja ett fransktalande land, hitta snugga bilder och mejla till Maria, sedan hitta lite intressant fakta om det.. hm. Inte pepp direkt.

Inga kommentarer: