fredag, november 28, 2008

Imorgon är det första advent så då får man börja snöra upp adventsstjärnor tomtar och annat mysigt. Men ska jag vara ärlig så har jag redan tjuvstartat; en ljusslinga och en tomte har fått komma upp, i brist på annat att fylla ut tomrummet (bokstavlien; mitt tomma rum) med.
Och imorgon, fyfan vilken mysdag, då är det skyltsöndag och jag längtar som ett as. Visserligen händer det inte så mycket, men julstämningen finns (och börjar) där, och dessutom är det SNÖ iår. Hurrahurra.
Kalla mig julnörd om ni vill, men det är bara då som Amanda Nyberg har lågt blodtryck och aldrig är stressad över någonting.

I'm dreaming of a white Christmas
Just like the ones I used to know
Where the treetops glisten, and children listen
To hear sleigh bells in the snow

I'm dreaming of a white Christmas

With every Christmas card I write
May your days be merry and bright
And may all your Christmases be white

2 kommentarer:

Anonym sa...

ååå de kommer bli så mysigt

Urban sa...

Höhö, jag har tjuvstartat ännu värre, jag tog aldrig ner julstjärnan från mitt fönster förra julen, den har hängt där hela året, haha ^^

Btw, ordverifieringen:
snomen = snöman = snögubbe = vinter = jul!


:D