onsdag, november 05, 2008

Hur smart är du?

Jag har prövat lite tröjjor och thights till kjolen nu. Blir grått och svart. Grått i kjolen så de blire så. Inte för att jag tror någon bryr sig.Nu har jag sett Greys (<3<3<3) lovely. Och gjort klart halva psykologin. Vi skulle få tid på oss imorgon också. Så de är la lungt.

Lovar att mitt hår kommer se äckligt ut imorrn trots att jag klippt det; lyckas aldrig få det att se ut som det ska. Baaaajs.

Fyfaaaaaaaan, torsdag imorgon. Så helvetes jävla jobbig dag. Hate it. Dessutom franska prov. Ojoj! Blir till att plugga lite på lunchen då.. hm. Bra planerat Amanda! Dessutom är det också matte och fysik, två hemska ämnen på en låång dag. Dock är det skönt att ha den klar; för sen är det fredag och alla älskar fredagar!

1 kommentar:

Urban sa...

Jag hade också franskaprov idag ^^ 20 jäkla oregelbundna verb i fem former... Jag tycker inte om verb. Gick det bra för dig?