onsdag, november 19, 2008

She never said what she wanted to say

Jag är så less på att alltid komma i andrahand. Jag är värd mer än så!

Har precis hoppat ur duschen och hade tänkt ta en tur upp på byn, se om mina pengar kommit in på banken och köpa tröstmat. Typ godis eller glass eller dylikt. Jag blir alltid så här depp och godissugen dessa veckor during the months. Hm, men det är väl bara normalt antar jag. Heh. Tur att det inte alltid varsåhär, varje vecka varje månad, så skulle jag fan se ut som en överviktig jävla elefant. Fint.. heh ?

Och jag undrar när jag ska våga sätta ner foten, slå näven i bordet och säga till. Jag är så jävla less på att ge och ge men att aldrig få något tillbaka. Jag är så jävla helvetes less på att alltid vara snäll och förstående, att inte vara krävande. Snälla lilla människa, inse att jag är värd att behandlas med mer respekt än en jävla dörrmatta.

Inga kommentarer: