lördag, november 22, 2008

Blabla

Hemma från Öppethus nu. Det var väl okej, spenderade nog minst tid i litteraturrummet där det var meningen att jag skulle vara. Men vafan, jag har aldrig varit bra på att bemöta folk och ge dem en massa smickrande fakta om ditten och datten, samtidigt som man ler fånigt och verkar nöjd. Inte direkt min grej. Typ.
Utvecklingssamtalet gick väl okej, men det var inte riktigt lika roligt som tidigare år. Mindre smicker om man säger så. Tss.

Well, what else? Jag tog lite bilder. Kanske lägger upp dem sen. Men bara kanske. Eller mest troligt. För vet ni varför? Jo, jag ska nämligen göra ingenting alls ikväll och för första gången på hela hösten känns det så jäävla tråkigt. Jag skulle villja fara social, umgås och se på film med nån eller dylikt. Men, ja. Vad ska man göra? Blabla. Jag vill bli övertrött och skratta tills jag gråter. Det var liksom ganska längesen.

Hade av någon konstig anledning fått för mig att albino skulle stå och ge ut en massa info i naturkorridoren och att jag skulle komma in där, vacker som en dag och fladdra med ögonfransarna så han skulle falla för mig, sådär raktuppochner (PAFF bara) men liksom allt annat är det bara en massa önsketänkande för min del och som aldrig någonsin kommer hända. Men vem vet, han kanske är jätte ful på nära håll? Då vore det ju inte så roligt om han föll PAFF för mig sådär.
heh.

1 kommentar:

Urban sa...

Albino? Vad har jag missat här? :o