torsdag, november 06, 2008

I neeeeeed the money!

Undra om jag skulle ta och fara till mormor för att hämta Smilla nu?
Behöver lite frisk luft; är så helveeeetes trött, matt och slutkörd. (Fuck torsdagar)

Börjar nog med psykologin efter det. Känns tungt att börja med det. Fyfan. Skulle visserligen kunna tänja på sanningen och säga till Viktoria att det inte gick att skriva ut och att jag skickar hela skiten till henne imorgon eftermiddag = då har jag mer tid på mig att göra den imorrn. Men eftersom man är gammal och erfaren vet jag att jag nog är tröttare imorgon eftermiddag än vad jag är nu. ( hur nu det kan vara möjligt ) Så det är väl bara att få upp arslet ur vagnen och bita i det sura äpplet.
Eller hur säger man nu?

Dumtanten som ville köpa min cykel har inte ringt upp ännu. DumDum! Inger en massa förhoppningar, säger att hon eventuellt kan komma och hämta den om ett par dar bara hon får reda på hur många tum cykeln är. Åsså ringer hon inte upp! Dålig stil säger jag bara..

Nej, om man skulle ta das bike till mormodern nu då.

puss

"jag har 90 procent muskler
men ingen hjärna,
jag är dumdum,
i min hjärna,
Jag är dumdum"

Inga kommentarer: