tisdag, november 18, 2008

Preston & Porter Scavo <3

790. 10 till och det är 800.

Jag tycker att jag har varit relativt duktig med att inte skriva idag, eller vad säger ni?

Inga läxor idag heller, fan vad lärarna skämmer bort oss! Imorgon har jag bara biologi och engelska, så det blir nog inga läxor då heller. Iallafall inte på engelskan, där jobbar vi på med polkapig och har inte tid med läxor. Och biologin tvivlar jag på, sålänge man är aktiv på lektionen är de la lugna puckar.. Och som grädden på moset (eller pricken över i:et) så slutar jag tidigt! Tjoho tjohej. Men jag ska inte ha för höga förväntningar på att det blir en bra dag, då går det oftast käpprätt åt andra hållet. Torsdag däremot blir en helvetes hemsk dag, om nu inte franska-maria är borta förståss, isåfall är jag ledig hela dan! (En lektion under hela torsdagen; franska klockan två. Senaste bussen är framme i Boden tio. DAMN) Hursomhaver, på franskan blir det redovisning. Nejnejnej. Själv dessutom, inför ett antal ungdomar jag inte alls känner. Fyfan i helvete. Ska försöka att inte tänka på det så mycket. Och träna på det, AT ONCE.

Nu ska jag gå och bädda ner mig i min säng, samt se på Ugly Betty. Sedan blir det Desperate Housewifes (De nya äldre versionerna av Scavo-pojkarna är iiiiiiinte dumma! och rödhåriga)

Bucks Fizz - Making your mind up
den gör mig så glad.

Inga kommentarer: