måndag, november 17, 2008

Sämst

Ah. Jag blir fan galen. Jävlar vad tråkigt det ääär. Och inte nödvändigt alls. Jag hoppade över ett x antal frågor, ja. Men alltså, vad gör man? Ofta man har nån nytta av det ens.

Och föresten. JAG KLARADE KEMIPROVET! Fyhelvetes vad skönt! behöved 6G frågor för att man skulle ha godkänt, och jag hade 6G och 1VG, tur det. Och om det inte hade varit för att jag inte förstod upplägget på en av frågorna hade jag haft 7G. Höhö. Men jag tänker fan inte läsa kemi nästa år, det blir Buisness and managment ist, och då skiter jag i om vi är för få eller ej, jag ska tamejfan inte läsa kemi.

MEN, som komplimering på det halvdåliga resultatet i Kemi fick jag MVG på psykologin. Tjoho!
Och ja, jag tänker läsa psykologi på higher lever nästa år.
Märks det hur jag gör mina val? Heh.

Svenska sen och efter det slutar jag. Yeeees.

pöss

1 kommentar:

Urban sa...

Men det är ju så man väljer om man är smart. Så länge man är intresserad av det man är bättre på. ^^