söndag, november 23, 2008

Stars in your eyes,

Trötthet. (kortfattat med stor innebörd)
Har lekt i psp mer eller mindre hela dagen, har väl inte lärt mig så mycket nytt, men lusten och inspirationen has returned! Vilken lycka.

Borde fortsätta med biologin, har mest läst igenom de frågor vi gick igenom förra gången (frågorna jag inte gjort) så jag förstår litegrann åtminstone. Men frågorna på pappret vi fick.. de vette fan, har väl gjort två eller tre stycken men jag har ingen aning om de stämmer. Lite svårt då svaren inte finns i texten, och man inte har ett facit att checka av på. Jag känner mig så handikappad utan facit! Jisses. Hursomhaver, borde nog återgå till att traggla mig igenom frågorna med höjda ögonbryn och oreda i skallen.

Jag föredrar abstrakta ämnen istället för konkreta.
Men ändå är historia inte min grej.
Vars hör jag hemma?

Inga kommentarer: