tisdag, november 11, 2008

Tillängnat en adorable little dog <3

Jag är inte helt klart med historian men jag har tid på mig imorgon förmiddag. Sådetså.

Sista kvällen med Smilla ikväll. Förjävligt sorgligt säger jag bara, kommer sakna henne nåt så förfärligt! Visserligen har det vart tungt som fan att kliva upp om morgnarna, att gå ut med henne då jag hellre vill sitta vid datorn, och att hon stökar ner så jävla mycket. Men alla hennes bra sidor överglänser de dåliga och gör henne så fantastiskt älskvärd!
Jag har pussat och gosat med henne så mycket idag att hon ser rädd ut varje gång jag tittar på henne numer, hehe. Men all hennes tjocka fejna päls gör mig så myssugen! Vill bara krama sönder henne, den lilla lorten :) Det kommer smärta i hjärtat imorgon då Maggan kommer, jävlar vad glad lilla loppan kommer bli! Hon har väl förmodligen lagt Maggan bakom sig och tror att vi är hennes nya hem, tänk då vilken lycka när hela familjen Widman kommer imorrn. Ojoj. Lär vara avundsdjuk som få.

Inga kommentarer: