torsdag, december 04, 2008

Troubles wait for us now

850.

Skit i att kommentera då! Gör det bara, som att jag bryr mig!
.. jo, det gör jag faktist.
Nu har alla skolarbeten börjat komma fram, sådär lagomt till den helg jag inte kommer hinna plugga. Ikväll blir det att plöja igenom så mycket som möjligt.

- Svenska, lära oss en massa termer :P
- Franska; glosor, lära mig en massa meningar, samt lyssna på skivan
- Matte; jobba ikapp samt lära mig allt jag inte förstår (typ hela jävla mattebokshelvetet) inför provet på torsdag.
- Skriva en planering till psykologin, alternativ byta ämne och skriva en ny planering
- Engelska, svara på frågor om "Across the barricades"
- Fysik, läsa ett par sidor och göra lite frågor.
- Biologi, mycket invecklade frågor inför provt- Kemi, snart prov.

ALLT detta, till nästa vecka.
Men det är inte så mycket ändå, relativt lungt faktist. Om man jämför med tidigare under hösten, alltså.

2 kommentarer:

Angelica sa...

Matteprov = usch. ;-)

Anonym sa...

men amanda :P