tisdag, december 09, 2008

Dirty Bastard

Jisses amalia. Klockan är redan halvsex och jag har inte börjat plugga! Oops.
Ska som sagt göra franska och matte.

Ingen rar människa som vill köpa lite filmer av mig för 59 kronor?
Har moulin rouge, den där mary, ice age, en julsaga, titanic, bad santa, och sunes sommar blandannat. Hojta om ni vill!
Vi ska nämligen tjäna 10000:- och börja spara till en klassresa. (Eftersom IB som är så jävla internationella inte får åka på studieresa trots att både jävla samhälls och typ handels får)

Föresten ska Carro och jag jobba om Upplysningen (epoken) som vi sedan ska redovia om i klassen. Och till denna uppgift hör också att läsa en bok från denna epok, men Carro och jag slår på stort; vi ska läsa tre!
Jane Austen - Stolthet och fördom
Jane Austen - Förnuft och känsla
Voltaire - Candide
Det blir najs. Mys att läsa på jullovet! :)

Nu ska jag som sagt göra franska.
Pusspuss

1 kommentar:

Urban sa...

MOULIN ROUGE HAR JAG FÖRSTA TJING PÅ!
Sålänge jag inte är för sen, haha.
MEn allvarligt, jag älskar den filmen!