fredag, december 12, 2008

Bra dag igår, useljävla fittdag idag. (eller kukdag, så jag inte könsdiskriminerar) (förlåt för ordvalet, Elena)
Började med att jag försov mig en halvtimme. Kunde inte sova på bussen och sedan när jag kom fram till skolan insåg jag att vi inte började förens halv tio, jag som trott vi skulle börja halv nio. Så jag hade en timme att inte göra någonting. Sedan var det dags för IB's untraditional lucia tåg, och det var sjukt kul. Så allt tog liksom en vändning. Sedan var det estets lucia vilket verkade, well, drygt, men där tog det plötsligt ännu en vändning. För albino satt nämligen snett bakom mig, till vänster. (Jadu Frida, nu gäller det att gräva i minnet.. VEM var det?;)
Och efter det gick det bara utför. Rakt utför. Käpprätt åt helvete. Matteprovet gick så jävla dåligt att jag blev väldigt mycket emo resten av dagen. Tjurig deprimerad och tyst, var jag. Inte alls på humör för någonting. Bara klagklagklag. Förlåt för min dåliga attityd.

Men det känns väl aningen bättre nu tror jag. Och om det ändras lär ni få veta det i kommande inlägg.

2 kommentarer:

Frida sa...

ond ond ond ond ond ond ond ond ond ond ond :D

Frida sa...

skulle nästan tro att du är släkt med mig..fast vår klass e ju typ kusiner hela högen på ett eller annat sätt xD