onsdag, december 03, 2008

Idag öppnade jag lucka nummer 3

Grey's var bra. Men Grey's är alltid bra. Fast det var extra bra ikväll. Jo, så var det. Izzy blir anmäld. Inte bra. Är nervös. Lite sorgligt var det också. Jag grät en skvätt faktist. Den lille farbrorn som höll sin fru vid liv med att ge hjärtmassage, och när hon sedan hade dött gick han ensam ut genom entrédörrarna. Han var rätt söt också. Sånt får mig att gråta. Det är så sorgligt.

Ser inte framemot imorgon. Vill bara få det överstökat. Fyfan. Och självklart är det sista lektionen. Jag hatar torsdagar. Men psykologi är bra. Men jag har inte lånat någon bok till psykologiarbetet och jag har inte skickat iväg någon planering. Ojoj. Men analysen är klar! Finally. Ska bara läsa igenom och rätta till lite. Men den blev nog inte så bra. Men mina historiearbeten blir aldrig bra. Ingen av mina arbeten blir bra nuförtiden. Jag hatar G'n och VG'n. Ibland undrar jag varför jag fick mvg i fjol. Jag är ju rätt så dum ändå.

Känner att jag skrivit med mycket punkter idag. Hoppsan. Nu är jag yr och ska sova.
Gonatt!

1 kommentar:

Urban sa...

Höhö, jag har också börjat få VG den här terminen och det känns inte riktigt bra, men det värsta av allt är att jag inte orkar bry mig...
Jag behöver jullov.