fredag, december 26, 2008

Annandag Jul

Hahaha, fyfan vilken nörd jag är. Har the sims igång på stationära datorn och blogg + msn på laptopen. Jisses, jag börjar bli patetisk. Men, det var lixom inte meningen. Var tvungen att logga in på msn och försöka få tag på Elena.
Min telepati verkade fungera och strax efter mig loggade hon in. ^^

Blev ingen hockey för min del idag, stannade kvar med de vuxna och lattjade lite med Farbror Olles kamera (Canon 400D) fan, självklart är inte min lika intressant längre. Fick dessutom lära mig litegrann, eftersom han är en riktigt fotonörd och kan allt om allting. Och tur är väl det, för då har jag någon att vända mig till om min lilla älsklings-olympus bråkar.

Planera för helgen är inte stora alls, blir att ta det lungt. Hela helgen. Så bli inte besviken om jag är osocial, det här jullovet är till för att låta mig andas. Behöver vila upp mig och ladda batterierna inför kommande termin, för jag var verkligen slutkörd efter denna hösten. Förutom att dra in en sväng till Luleå på måndag och träffa Elena, samt köpa en parfym & kanske en hårfön, har jag inte planerat någonting alls framtill gbg-resan. Så förlåt alla rara älvsbymänniskor, men jag är inte ett dugg social under lovet. (Dock kanske jag tvingar med mig Emma upp på byn nån dag, så jag får köpa mig en foundation)

PUSS

Inga kommentarer: