måndag, december 22, 2008

puss

Åh. Jag är död. Död. Var fruktat mycket folk på stan idag, tog år att hitta en parkering. Men alla julklappar är köpta nu. (puh) Men inte fan får man pusta ut för det, har suttit i säkert en timma eller mer och slått in klapp efter klapp. Och nu när jag är klar har jag två burar att städa ut samt en massa kakor att göra. Jämmer och elände alltså.
Imorgon blir det att baka lussebullar samt följa med bror Emil och hämta en julgran.


- jag brukar inte alls vara såhär huslig och engagerad före jul, men jag måste fördriva tiden med något. Och då är de väl lika bra att göra det med råge. Stressar hellre runt med massor att göra än att bara sitta och vänta på att tiden ska gå.
I want movement.

1 kommentar:

Anonym sa...

Urk, jag tycker inte om att slå in paket.