tisdag, december 30, 2008

Ser ni inte hur jag förförsikt fladdarar med ögonfransarna?

Ooh. Klockan är snart nio så då ska jag promenixa över till Julia och lämna över julklappen.

Är trött och sliten nu. Sov ca. 5½ timme inatt, och gjorde mer under dagen än vad jag gjort då jag sovit 10 timmar eller mer. Hujja.

Imorgon är det sista dagen på 2008 och som alltid annars blir jag lite vemodig sådär, tycker aldrig om då saker tar slut. Borde egentligen inte vara så, eftersom 2008 inte varit det bästa året hittils (förutom Oxford och gymnasiestarten såklart då). Vet inte varför 08 känns som ett år fullt av vemod. Finns ingen riktig förklaring men ändring ska ske nu då 2009 tågar in. (Må låta som en klyscha, och det är det också. Men man ska alltid starta något nytt med gott humör)

Ingen som vill chilla med mig härhemma helgen den 16-18 Januari ? Är helt ensam hemma då päronen drar till stockholm över en weekend.
Snälla, rara ?

1 kommentar:

Elena sa...

Men hallå jag kan komma över :) Om du vill, vill säga.