söndag, december 28, 2008

Sunday

Idag tog jag faktist tummen ur och gick ut på en promenad med systemaren i högsta hugg. Promenerade iväg till gammla järnvägsbron och tog en del bilder. Himlen var så vacker. Men jag har inte riktigt fått kläm på på ljusinställningarna än så bilderna blev inte så verklighetstrogna, men vackra blev dom. Och det är de vesäntliga ;)

Jag kan höra höjda röster ifrån köket för tillfället. Jag och mina två bröder bestämde oss för att ta tag i penga-faderullan efter att vi köpt julklappar ihop. Alla har vi betalat för olika grejjer och nu ska vi jämka ut så alla i slutändan har lagt lika mycket. Försökte tappert att vara med och räkna, men som vi alla vet är jag inget mattesnille (och inte mina bröder heller egentligen) så tillslut bestämde jag mig att jag inte tillförde någonting och satte mig här i stället. Men nu är allting löst. Puh säger jag bara.

Nu ska jag spela the sims!<3

Inga kommentarer: