fredag, december 19, 2008

lista

jag bara tar listor av Elena hela tiden.

DIN/DITT FÖRSTA:
operation: Har aldrig opererat mig, faktist!
piercing: hål i öronen. födelsedagspresent då jag fyllde sex.
sport: fotboll eller gympa... gympa tror jag
husdjur: okej, skratta inte nu.. men hamstern som jag av ngn anledning döpte till "tutten" .. -.-'
semester: Jag vet inte, förutom alla bilsemestrar så var det väl båtluffningen i Grekland :)
konsert: pinsamt att erkänna, men jag har aldrig varit på någon.
kärlek: På dagis tror jag. Alla tjejer var kär i samma kille. hugh ;S

JUST NU:
äter du: ingenting
dricker du: åssit
ska du: njuuuuta av jullovet som just startat!
lyssnar du på: ljudet från tv'n
väntar du på: Bättre tider, kärlek, julafton, ikväll, popcorn
tittar du på: hur han som spelar edward i Twilight säger "jag har inte kunnat äta kex på flera år" samt skrattar hysteriskt i en tvintervju
har på du på dig: jeans, vit tröja med en stor chokladfläck på

DIN FRAMTID:
barn: ja, och många!
giftermål: jag vet inte, men säkert.
karriär: Ja tack! Gärna en framgångsrik journalist/krönikör eller psykolog.

VAD DU FÖREDRAR:
kramar eller kyssar: jag vet inte, beror väl på humör. Men kyssar tror jag.
kortare eller längre: längre
snygg mage eller snygga armar: nice tummy!
busig eller lydig: en blandning!

HAR DU NÅGONSIN:
kysst en främling: nej
tappat bort glasögon/linser: nej. Men det kommer nog hända snart, för jag kommer garanterat få glajjor..
brutit ett ben: nej!
rymt hemifrån: haha, jag packade en väska och rymde till hörnet bakom soffan då jag var liten
röntgats: jo. När jag hade tänjt ut ledbanden i foten. Upptäckte då på röntgenbilderna att tårna typ börjar i mitten av foten.. uägh..
krossat någons hjärta: ja
nobbat någon (som haft känslor för dig): ja
gråtit när någon dött: Jag gråter jämt, typ.

TROR DU PÅ:
kärlek vid första ögonkastet: hm, ja, kanske. Men jag vet inte. Det är nog bäst att ta det säkra före det osäkra och kolla om personkemin funkar
gud: nej. Stolt icketroende
mirakel: ja
aliens: hm, well, a life in outer space anyway
magi: ja, faktist!
ett himmelrike: Nja. Jag vill gärna tro att det inte är helt slut efter döden. Men det kan lika gärna innebära att man blir en arbetsam myra eller en sjungande fågel. Det är nog upp till var och en.
tomten: haha, jag vet inte!
änglar: nja. Inte typ guds sändebud-änglar, men kanske personer som har jättemycket godhet inom sig kan kallas änglar ?
transformers: hahahah

BLANDAT:
är du kär i någon? : nej.. men man kan väl vara attraherad :P
önskar du att du bodde någon annanstans? ja tack
tycker andra att du är attraktiv? hahaha, nej de tror jag verkligen inte!
dricker du?: nope
använder du droger?: nioe
vilket schampo använder du?: just nu Gliss
vilken parfym använder du?: Christina Aguilera, Hugo Boss, och om mina nära och kära lyssnat på mina önskningar inför julen kommer jag kanske snart lukta; davidoff - cold water, anna sui - dolly girl eller paris hilton - cancan
vad är du rädd för? ensamhet
gillar du att tvätta? haha, det är ju bra att ha rena kläder, men inget jag tycker om att spendera tid på

1 kommentar:

Elena sa...

Andra finner dig VISST attraktiv puckis! :-)