fredag, december 19, 2008

Lista - IGEN !

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? stod på scen inför typ, hela älvsbyn
2. Höll du några av dina nyårslöften? Well, är jag mer utåtriktad? nej. Har jag börjat leva ett hälsosammare liv? nej. Så summasummarum: NEJ
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? haha, nej
4. Dog någon som stod dig nära? hm, nej. Inte 2008
5. Vilka länder besökte du? England ^^
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009? as usual: närhet ;p
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? öh, 1 Juli och 22 Juli
8. Vad var din största framgång 2008? har gjort så oerhört mycket som jag aldrig trodde jag skulle klara av, och har vuxit rätt en del som person
9. Största misstaget? hm, överplugga?
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Jadå (hon med dåligt immunförsvar)
11. Bästa köpet? Min älskade darling iPod som tyvärr inte längre finns med mig :'/
12. Vad spenderade du mest pengar på? Jag vet faktist inte. Allt i Oxford antar jag.
13 Gjorde någonting dig riktigt glad? jo, det tror jag. En hel del faktist.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Tree Hugger med Antsy Pants
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare, tror jag. Eller argare, kanske.
16. Vad önskar du att du gjort mer? bjudit på mig själv och varit mer öppen. Visat de galna sidorna av mig själv
17. Vad önskar du att du gjort mindre? dragit mig tillbaka
18. Hur tillbringade du julen? med mor, far, bröderna, mormor, morfar, farmor, kusin, moster, morbror och 2 hundar (:
19. Blev du kär i år? Kär och kär vet jag väl inte. Men lite betuttad kanske ^^
20. Hur många one night stand? no one. Dude, I dont't do things like that!
21. Favoritprogram på TV? greys <3<3<3
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? kan hända
23. Bästa boken du läste i år? hm, jag vet inte riktigt. Men PS I love you, kanske
24. Största musikaliska upptäckten? no idea
25. Något du önskade dig och fick? en språkresa, och en systemkamera :)
26. Något du önskade dig men inte fick? en hund. ;) haha, nä jag vet inte.
27. Årets bästa film? "Tillsammans är man mindre ensam" kanske
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? jag minns fan inte :S
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Massor
30. Vad fick dig att må bra? Oxford <3
31. Vilken kändis var du mest sugen på? Johnny Deeeeeepppp <3
32. Vem saknade du? Jag har saknat Pelikanen :/
33. De bästa nya människorna du träffade? Szabina och Vicky i Oxford, åsså Elena och hela IB gänget! ^^

Inga kommentarer: