fredag, december 05, 2008

As normal as every other day

FAN för blogger.

Imorgon jobbar jag till tre. Känns inte bra. Dock är jag i desperat behov av pengar så det är bara att bita ihop. Efter jobbet blir det raka vägen till luleå och lägenheten där Eå och Gg väntar. Sen blir det nog middag på Waldorfs och sedan bio. Precis som alltid förut. Vi håller hårt på traditionerna ;) Tror vi kommer att se Låt den rätte komma in. Yes! Har velat se den länge, länge, nu. Så hurrahurra känner jag bara. Förhoppningsvis är den bra och värd pengarna för det är fanimej inte billigt.

Hursomhaver har jag shoppat lite julklappar idag; *censur* till Emma, och en fruktskål till mamsen. Fruktskål låter lite nördigt jag vet, men mamma vill ha den och den är väldigt snygg. Så då blir det så!

Inga kommentarer: