tisdag, december 16, 2008

Och när drömmarna en efter en tagit slut,

Ååh. Alltså. Jag vet inte. Klockan är nio och jag har ingenting att göra. Kanske skulle ta och gå och lägga mig i tid, för en gångsskull. Men jag vet inte. Det är ju inge Desperate ikväll, likamed inga söta rödhåriga pojkar. Deppdepp.
Visserligen behöver ju söta pojkar inte vara rödhåriga. Även om de finns vissa. (Men albino är liksom ute ur spelet nu, han har fått konkurrens, meheh)

Aa, men alltså. Jag kanske skulle slå in nå julklappar eller något. Jag köpte nämligen huuur gulliga julklappspapper som helst igår på Åhlens. Ett av dem var blått med Nalle Puh på, tog även en nästan likadan i rött. Hoho! Men det var så sockersött att det inte är sant.

Och Jennifer håller sig borta från mitt vattenglas!

2 kommentarer:

Urban sa...

Det finns en väldigt bra sida som heter surfthechannel.com där man kan fördriva massvis med tid ^^ Finns massa tvserier och filmer och sånt. Men den är beroendeframkallande, bara så du vet, inte gå in på när man har prov, lär av annans erfarenhet (;

Anonym sa...

När du minst anar det Amanda ;) mohahaha