fredag, december 26, 2008

tack till alla rara där ute!

Förlåt för att jag är en sån gnällfia. (Ber om ursäkt för tidigare "klagiga" inlägg) Mitt nyårslöfte iår ska bli att vara mer positiv, fokusera på vad jag har, istället för vad jag inte har. Jag ska bli glad igen, var väl planen.
Hurrahurra! :)

Idag blir det jullunch hos släkten i Boden. Åker vid kvart över elva. Sedan efter maten drar brorarna, jag och kusin Viktor till Luleå och kollar Lule Vs. Modo. Najs! Måste ju påpeka att jag verkligen inte är en hockeymänniska, sålänge det inte handlar om Luleå. Men visst finns väl intresset där, då man trots allt är en forne fotbollsspelare. Dessutom blir det trevligt att få lite kvalitetstid med syskonen (även om det liksom blir på deras villkor) men de är killar, så vad kan man vänta sig? ;) ;)
Hursomhaver blir det trevligt trevligt. Farbror och "faster" har alltid finfina julklappar och uuuunderbar mar (+ mimosasallad!) Så jag ser faktist framemot hela faderullan :)Nu måste jag börja sminka mig, fixa håret och kaaanske kanske äta lite frukost.
Puss



Snart, om mindre än en vecka, far jag till Göteborg! :D

1 kommentar:

Elena sa...

Hoho! Amanda. När tänkte du komma te Lule och shoppa dårå?;) Jag är i stan i morgon i alla fall, men hör av dig när du har lust!