lördag, december 13, 2008

sunday, bloody sunday

Nu ska jag plugga proteinsyntes och dylikt. Kulkulkul.
En sak är säker, och det är att NK provet kommer gå åt
h-e-l-v-e-t-e.
Prov på tisdag och jag började plugga igår. Fan,fan, fan.
Men det blir så då man är dålig på att planera. (Sen när är jag det?)

Det har varit ett jävla helvetes år när det gäller betyg.
Måste fan skärpa mig och ta i mera. Kämpa, you know.
:P

Imorgon blir det en sväng till pejteå. Förhoppningsvis kanske jag hittar ett par vinterskor.
Behövligt, kan jag säga. Mamma pratade om att det fanns något uggs-liknande på någon affär i gallerian. Kanske tar mig en titt. Visserligen har jag sagt att jag vill inte köpa uggs om dom inte är äkta, men jag får nog ändra mina principer om jag ska sluta frysa om fötterna till och från bussen.

puss

1 kommentar:

Urban sa...

Jag har också prov på tisdag och jag började i eftermiddags (söndag). Om det är nån tröst.

Men kämpa på, det är snart jullov! Och vad händer då? :D:D