söndag, december 21, 2008

Till alla änglar där ute

Känns som att det är så mycket att göra och så lite tid.
Men samtidigt är det väl bättre att det är så än att man ska gå uttråkad och vänta på julafton precis som då man var liten.
Jag vill ha min systemkamera nu, ffs.

Och jag vill flytta nu. Jag vill bort från den här helvetes lilla jävla hålan, där alla männskor är så jävla insnöade. En lägenhet i Boden hade åtminstone varit bättre. Vad som helst, egentligen.
Ingen som vill hyra in mig? Jag lovar, jag märks inte mer än en ny liten kattunge, eller nåt.
Bara jag får fara härifrån.

Förövrigt är jag faktist på gott humör igen, första gången på länge. Känner mig glad. Fan vad härligt det är ändå! Ska också passa på och be om ursäkt till alla (typ Elena) som tappert stått ut med mitt väldigt väldigt dåliga humör i veckan. Tack! <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

DET ÄR SKITLÄNGE TILL JULAFTON!!!! :D Jag ska ha den här ledtråen smsad till mig 00.01 på onsdagnatt!!! :D

Elena sa...

Haha nå darl, det är okej! Bra att du är gladare och hoppas du får tag på en snygg lya i störtheta Boden ^^

Urban sa...

Jag funderar lite smått på att läsa på högskola i Boden. Vet inte riktigt var det kom ifrån, men i alla fall. Då kanske vi blir grannar, höhö. Fast det är väl tre år dit för min del. Minst.