onsdag, december 03, 2008

Cause you smoke all my weed man

Alltså jag har fanimej ingen inspiration till att skriva nu, men jag tvingar mig själv istället för att gå och äta av de där glasspaketen vi har i frysen..

Efter en relativt ljus period känns det som att jag börjar bli sådär trött igen. Sådär less på allting, sådär så att jag inte har någon lust till någonting utan bara vill ligga hemma och mögla framför tv'n. Men samtidigt är inte det vad jag behöver, för senast i helgen hade jag sådan ångest fredagkväll att jag varken kunde njuta av lungnet eller slappna av. Det blir så oftare nu, tillochmed under veckodagarna. Trött trött trött. Men när jag väl ska sova pirrar det av obehag i kroppen och jag kan inte slappna av vare sig jag ser på tv eller lyssnar på musik. Det går heller inte att läsa eller att bara ligga och slappna av.
Vad händer med mig och vad fattas det?

Varför ska man behöva genomlida tonåren då de inte ens är roligt.

Inga kommentarer: