lördag, december 20, 2008

Jag söker nån sorts livskvalité

Vetni, jag sitter här och luktar ros. Mamsen hade köpt nån ny sorts hudkräm så nu luktar jag som en cerisrosa blomma. Slå de om ni kan!

Jag sitter för första gången på månader vid den stationära nu. Har raderat en hel del bilder från det gångna(?) året. Närmare 818stycken, faktist. Och då hade jag inte ens kommit till Juni månad! So I got a hole lot of work to do..

Ja, men det var väl så gott som allt. Ikväll ska jag kirra ett pepparkakshus eller koka knäck, eftersom jag är så jävla huslig!
Eller, låt oss säga såhär;
Jag orkar inte vara social med människor eftersom jag fortfarande är lite av en pms-bitch. (Och tro mig, jag gör hela jävla jordens befolkning en tjänst genom att stanna inne och bitcha här hemma istället.)


söt

Inga kommentarer: