måndag, december 29, 2008

hard work work

Spenderade ca 3 timmar på byn med mamma idag. Hur nu det är möjligt, är ju trots allt älvsbyn vi befinner oss i. Hursomhaver, mellandagsrean på Mim började idag, så mor och jag snippade in. Hittade två tunikor som jag fastnade för men i slutändan blev den en mönstrad gullig liten klänning som inte ens var på rean,..

Sedan var jag och använde upp presentkortet jag fick av Emma. Köpte en foundation på Gårdings. Äntligen äntligen äntligen! Har inte haft råd att investera i en foundation på hela hösten och det är ju behövligt att ha en kan jag säga.

Nu ska jag och träna. Första gången under hela december tror jag. Kanske november också. Jag vet inte riktigt. Är inte så pepp men ska man vara fin får man lida pin, så det är väl bara att låta sig plågas i sit ups -maskinen.

Inga kommentarer: