torsdag, december 25, 2008

Ibland undrar jag om juldagen är bättre än själva julafton. Sitter alltid i pyjamas hela dagen, äter julmat och julgodis, ser på film efter film som visas på tv och kan njuta av alla julklapparna.
Nej, jag vet inte. Det går nog jämt ut dedära.

Årets julklappar:
Mamma och Pappa:
Systemkamera Olympus E420 (yesyesyes!)
Film; moulin rouge
pläd

Bröderna:
3 filmer:
What women wants
Livet é python (monty python!)
The ninth gate (men Johnny Deeeeppp)

Mormor & morfar
500kr
kameraväska

Famour:
två koppar (sammla på muggar/koppar/glas för den som inte vet)
två MINE-glas, svarta.
1000kr

Moster m. familj:
4 sjalar (rosa, vit, ljusblå, brun)
två ljuslyktor

Jag vet inte. Kanske inte så jätte mycket jämfört med tidigare år, men då har jag både fått en systemkamera och pengar till Gbg-resan. Men samtidigt är det inte lite, vissa får ju inga julklappar alls. Så jag är nöjd nöjd nöjd!

Jo, och av Emma fick jag:
2 ugly dolls
Presentkort på Gårdings på 150kr (till en foundation)
en liten gris att hänga i granen (hahaha)

1 kommentar:

Urban sa...

Håller med, juldagen är nog faktiskt bättre än julafton. De är ganska lika, men julafton är så överstressad. Juldagen är mer lugn och avslappnad och så får man leka med sina julklappar i fred ^^