onsdag, december 24, 2008

God Jul !

Sitter här med min nya systemkamera bredvid mig. Stryker på den ibland, tittar med blida ögon och ler fåniga leenden. Som om jag vore nykär, helt enkelt.
Visserligen blev det en Olympus, men jag är nöjd ändå. Jag baserar helt och hållet mina åsikter på vad mamma och pappa har sagt om den efter att ha prövat kamera efter kamera på en massa olika affärer. - This is the one!


Blev en ovanlig julnatt inatt också, kan jag ju säga. Precis när jag höll på att somna fick jag ett sms av Jennifer, och i panik skyndade jag mig upp för att logga in på msn för att förhindra vissa missförstånd. Fick dessutom starta om den ett par gånger innan jag kunde logga in på msn. Men det löste sig och tack till Jennifer och alla rara saker hon sa!

Nu ska jag pillra lite mer på min systemkamera. God Jul :)

Snart är det dags för Kalle Anka också. Oooo så mysigt. Och mer julklappar efter det. Och resten av familjen. <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad roligt att du fick kameran till slut:D God Jul på dej oxå.

Anonym sa...

Hihi, jaa, det blev en till mig med. En Canon EOS 450D. Ojojojojojoj, vad jag har längtat. Och gissa om jag tagtit 200 kort redan ochom min familj är trött på den, haha :D
Men god god god jul!