lördag, december 20, 2008

JA, jag har tråkigt!

5 SKULLE
Skulle du vilja vara längre? Det beror på. Vore jag smalare, ja. Med den kroppstyp jag har nu, Nej.
Skulle du vilja väga mer? no
Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? Alltså, det beror väl helt på omständigheterna. Vore det ett dåligt förhållande kanske det inte är något värt att satsa på, vore det bra skulle jag gärna vilja ha en förklaring. Han kanske inte upplever det likadant.
Skulle du vilja ha sex med en kändis? -
Skulle du vilja dricka dig full nu? nej

10 KAN
Kan du röra på öronen? ja ^^
Kan du slicka dig på näsan? nej
Kan du kolla i kors med ögonen? haha, nej ! Det går typ inte.
Kan dina föräldrar lita på dig? ja :)
Kan du låta bli att prata på 4 timmar? tvivlar
Kan du vara på fest utan att dricka? dricker inte
Kan dina vänner lita på dig? ja :)
Kan du tänka dig att pierca naveln? nja, trivs inte med att gå omkring utan tröja, så de förstör ju som hela poängen..
Kan du suga? vafan e de för fråga ?!
Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? ja, även om det är svårt.

15 HAR
Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? undviker det så mkt jag kan, men en vitlögn kanske? trivs dock bäst med sanningen
Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? ja, typ varje dag :)
Har du ett syskon? nej, två
Har du varit full den här månaden? som sagt, dricker inte
Har du någonsin haft sex med någon? vafan är de för fråga?!
Har dina föräldrar ljugit för dig? ingen aning. De har dem säkert :P
Har du redan tröttnat på dom här frågorna? har lixom inget bättre för mig, så det är väl chill
Har du borstat tänderna den senaste timmen? nej
Har du pussat någon som är fyra år äldre? nej
Har du haft sex med någon som är fyra år äldre? nej
Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? nej
Har du funderat på hur det skulle vara att testa droger? ja, men jag vill det inte.
Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? nej
Har du haft sex med mer än tre personer? nej
Har du ljugit på någon fråga än då? nej

20 HAR
Vem är din bäste vän? har så många! men eå :)
Vem älskar du? många många. Låter som en klyscha men dom vet vilka dom är :)
Vem hade du senast sex med? -
Vem vill du bli full med? alltså, jag dricker inte ;P
Vem är den bästa artisten? åh, jag vet fan inte.
Vem pratade du senast i telefon med? Emma
Vem har du en liten crush ? Hah! No comments ! ;P
Vem är snyggast i världen? Johnny Depp ;)
Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det? min familj
Vem är snällast i världen? Bamse
Vem är din bästa kompis? har inte jag svarat på detta redan?
Vem vill du prata med? de är la olika
Vem sov du med senast? min nalle
Vem såg du full senast? jag dricker inte
Vem vet allt om dig? no one ;)
Vem kysste du senast?
Vem kramade du senast?
pappa ^^
Vem kan berätta allt för dig? den som har förtroende för mig ?
Vem kan du berätta allt för? päronen och eå tror jag :)
Vem hatar du? pms chauffören !

Inga kommentarer: