onsdag, december 31, 2008

Eftersom jag inte hittade något speciellt på stan igår for jag upp på byn och köpte två tröjor på mim idag. Fick båda på 50% även om det bara var en av dom som var det. Hurra hurray :)

Har packat nu sen jag kom hem. Trodde det skulle räcka med en lite resväska men mamma skulle prompt ha med tjocktröjor och täckbyxor. Hon försökte med hennes enorma vinterkängor men då sa jag stopp. Mina stövlar är redan fodrade och jag fryser inte så lätt. Dessutom trodde jag att jag tappat bort mitt pass (den enda sorts legitimation jag har) hade ingen aning om var det kunde vara, och det hade heller inte mamma och pappa. Så i panik letade vi runt i huset och tillslut hittade jag det i handsfacket i bilen. Troligtvis har de legat där sen resan hem från flypplatsen i Umeå. Noll koll alltså! Dessutom hittade jag cykelnykeln till min blåa gamla älskling. Perfekt.

Nu ska jag städa. Ser förjävligt ut i rummet.

Gott nytt år från hon som inte ska fira nyår i huvudtaget, typ.

1 kommentar:

Urban sa...

Täckbyxor tvivlar jag på att du behöver, men det kanske är bra för säkerhets skull :)

Gott nytt år!