måndag, mars 01, 2010

denna stulde jag av Elena

Avsluta meningen...

Jag lyssnar på:
Lars Winnerbäck
Jag pratar: pitmål
Jag tycker om: kycklingmackor
Jag avskyr när folk: manipulerar och snackar skit om folk de älskar
Den som vet mest om dig just nu: är nog Elenan :)
Min första vän hette: Julia eller Emil, minns inte vem av dom. Förmodlien båda.
Kärlek är: fint
När jag borstar tänderna: tittar jag i spegeln
När jag lagar mat: är jag för det mesta stressad
Jag är rädd för: iglar och ensamhet
Den värsta känslan är: ensamhet
Den bästa känslan är: jag vet inte. Glädje, kärlek, allt det där klyschiga som man blir på bra humör av.
Jag är bäst på: att klaga!!! :) ;P
Om jag var ett djur skulle jag vara:
En ekorre
Om jag var en insekt skulle jag vara: en fjäril.. eller en dagssända
Jag kommer alltid att vara: kurvig
Det finaste som finns är: mat.... (näh. Winnerbäck. Näh.. vänskap och kärlek då)
Nästa sommar: nästa sommar? kommer bli awesome i stockholm =)
Sist jag grät var: onsdag?
Jag kan: nästan förstå mig på min systemkamera. Men inte riktigt.
Jag kan inte: dansa, hålla takten, sjunga.
När jag vill tänka: går jag ut och går.
När jag bakar så bakar jag: muffins, eller typ kladdkaka.
Min mobiltelefon är: snart på lagning
När jag vaknar på morgonen: snoosar jag från 04.45 till 05.30
Innan jag går och lägger mig: ser jag på Extrem Överlevnad och blir trött
Just nu tänker jag på: plugg
Bebisar är: väldigt sköra och mjuka
Idag har jag: inte gjort så mycket.
Ikväll ska jag: till gymmet
I morgon kommer jag: Plugga
Jag vill verkligen: ha ett riktigt lov.

2 kommentarer:

Marika sa...

Ekorrar! =D Och om att ha ett riktigt lov så säger jag bara Amen to that!!!

Elena sa...

"Kommer alltid vara: Kurvig" - Awesome!! :D