tisdag, mars 16, 2010

Jaha. Nästa prov är halv ett. Innan dess ska jag ha hunnit skriva en rough outline, gjort lite Interactive Oral med Elin, äta lunch samt plugga inför nästa psykologiprov.

Första provet som jag pluggade som en tok till igår är nu över och jag vet inte riktigt hur det gick. Status quo. Plus minus noll. I dont know. Allt är möjligt.
Det tog iallafall ca 40minuter att skriva ett papper (på båda sidorna) så jag sölade rätt rejält och improviserade en hel del likaså. Men psykologi är flexibelt, kanske att nåt av det jag sa stämde ändå. Som sagt. Plus minus noll.¨
Jag måste dock medge att intresset för psykologi flammat upp lite igen då jag faktiskt tog mig tid och läste i boken och begrep mig på hur den är uppbyggd. Det är ju faktiskt riktigt intressant, jag vet ju att jag tycker det, jag har bara inte riktigt tillåtit mig själv att tycka det tidigare. Psykologiboken är nog en sådan jag kan läsa för skojs skull, bara jag får tummen ur röven och gör det någon gång.

Nu är jag förjäkla hungrig och jag vet by fact att klementinen jag har i väskan är så omogen att den inte går att skala, så jag styr nog stegen mot fiket och köper en frukt (läs macka) där. Efter imorgon är det slut med sånt. Då blir det mangos på helgerna och keso på veckorna igen. Tråååååååååkigt men nödvändigt.

Inga kommentarer: